Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كريپتو كارنسي در olymp trade كريپتو كارنسي در olymp trade

فارکس حرفه ای

بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade

✨بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade?
معامله گران امكان انتخاب از بين نمادها و ارزهاي معاملاتي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد را دارند. تبادل ارزها يكي از محبوب ترين راه هاي سودآوري در بازارهاي معاملاتي و وب سايت رسمي اليمپ تريد است.

براي شروع معامله ارزها شما بايد بدانيد كه كدام موارد محبوب ترين و بهترين ارزها هستند و با كداميك از آنها مي‌توانيد به بيشترين سودآوري در اليمپ تريد دست پيدا كنيد. به طور كلي معامله ارزها بر اساس تبادل يك ارز در مقابل دريافت ارز ديگر است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در زير به مهمترين ارزها و جفت ارزها براي معامله در اليمپ تريد پرداخته‌ايم تا بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد و در بازاري كه پتانسيل سودآوري بالايي دارد، به معامله بپردازيد.

?رايج‌ترين ارزهاي فاركس اليمپ تريد
نماد
?دلار آمريكا
USD
?يورو اروپا
EUR
?ين ژاپن
JPY
⚡پوند بريتانيا
GBP
?دلار استراليا
AUD
✨دلار كانادا
CAD
ارتباط جفت ارزهاي اليمپ تريد OlympTrade
بايد توجه داشته باشيد كه هيچ جفت ‌ارزي وجود ندارد كه كاملا مستقل از ديگر ارزها باشد. زماني كه از اين ارتباط جفت ارزها و نحوه‌ تغيير آنها آگاهي پيدا كنيد، مي‌توانيد از آن به نفع خود براي سودآوري در بروكر اليمپ تريد استفاده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ارتباط يا در واقع همبستگي جفت‌ ارزها به حالت هاي مختلفي وجود دارد و در برخي اين همبستگي مثبت بوده و در برخي نيز منفي است. در هنگام معامله و استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد بايد به اين موضوع توجه كنيد.

براي مثال اگر شما به معامله پوند بريتانيا در مقابل ين ژاپن بپردازيد (GBP/JPY)، شما در واقع در حال معامله تركيبي از جفت ‌ارزهاي GBP/USD و USD/JPY هستيد. بنابراين  GBP/JPY مطمئنا با ديگر جفت ‌ارزها ارتباط و همبستگي دارد.

با اين حال ارتباط بين ارزها علاوه بر جفت‌ارز بودن، دلايل ديگري نيز دارد. در حالي كه برخي جفت ‌ارزها با همراهي هم حركت مي‌كنند، برخي جفت ‌ارز هاي ديگر ممكن است در جفت‌ هاي مخالفي نسبت به هم حركت كنند. از اين رو بهترين زمان معامله اليمپ تريد براي جفت ارزهاي مختلف متفاوت است.

دلار آمريكا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار آمريكا با نماد USD رايج‌ ترين ارز معامله‌ شونده در دنيا محسوب مي‌شود. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي در فاركس اليمپ تريد است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با اينكه كشورهاي مختلف ارز رسمي خود را حفظ كرده‌اند اما در بسياري از كشورها مي‌توان با دلار پرداخت كرد. علاوه بر اين، برخي كشورها ارزش ارز خود را به دلار متصل مي‌كنند. با اين كار نرخ تبادل ثبات پيدا مي‌كند و بازار تا حد زيادي نمي‌تواند قيمت را ديكته كند.

از طرف ديگر از دلار به عنوان ارز استاندارد براي بسياري از كالاها استفاده مي‌شود و از اين رو ارزش آنها به ارزش دلار حساس است و در هنگام معامله اين كالاها در بروكر OlympTrade بايد به ارزش دلار نيز توجه ويژه داشته باشيد.

از آنجايي كه دلار به طور بسيار رايجي مورد استفاده است، شما به احتمال زياد در هنگام معامله جفت‌ارزها و ديگر موارد حتي CFD هاي اليمپ تريد، با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين بهتر است به تحليل فاندامنتال دلار از جمله گزارش هاي مربوط به نرخ بهره در ايالات متحده آمريكا و همينطور تورم در آنجا توجه كنيد چون اين موارد بر روي ارزش دلار تاثير بسزايي دارد.

براي مثال جفت ‌ارز EUR/USD تمايل به داشتن يك همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با GBP/USD دارد. اين به ترتيب به همبستگي مثبت ارزهاي يورو، پوند بريتانيا و فرانك سوئيس بستگي دارد. در زمان تحقيق درباره اليمپ تريد و نحوه معامله در آن به اين مورد توجه كنيد.

معامله يورو اروپا در اليمپ تريد OlympTrade
دومين ارز رايج و محبوب در بازار معاملات فاركس يورو است. اين ارز به ارز رسمي اكثر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا تبديل شده است. كشورهايي وجود دارد كه مانند دلار، ارزهاي خود را به ارزش يورو متصل كرده‌اند تا نرخ تبادل آن را تثبيت كنند.

به دليل محبوبيت بالايي يوروي اروپا، اين ارز به دومين ارز ذخيره يا Reserve Currency تبديل شده است. در كابين اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توان به شارژ حساب اليمپ تريد با اين ارز پرداخت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

يورو كه با نماد EUR شناخته مي‌شود، نقدينگي جفت ارزهايي كه در آن حضور دارد را افزايش مي‌دهد. اين ارز به رويدادهاي سياسي در منطقه اروپا واكنش جدي نشان مي‌دهد.

براي مثال در زماني كه يورو معرفي شد، نرخ هاي بهره محلي به طور واضحي افت كردند و به اين حركت واكنش نشان دادند. در استراتژي هاي اليمپ تريد خود اين مورد را مي‌توانيد لحاظ كنيد.

معامله ين ژاپن در بازار اليمپ تريد
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. با بررسي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

ارزش ين وضعيت اقتصاد ژاپن را منعكس مي‌كند و همينطور به وضعيت كلي منطقه آسيا و اقيانويسه واكنش نشان مي‌دهد. ارزش ين ژاپن كه با نماد JPY شناخته مي‌شود، به دلار آمريكا و همينطور يورو اروپا مرتبط است چون ين به طور گسترده‌اي در معامله حامل استفاده مي‌شود.

معامله حامل به زبان ساده قرض گرفتن ين با هزينه بسيار كم به دليل نرخ بهره كم و سرمايه گذاري كردن آن در ارزهايي كه داراي بازده بيشتري مي‌شود، است و در حساب هاي اليمپ تريد نيز قابل انجام است.

معامله پوند بريتانيا اليمپ تريد OlympTrade
پوند بريتانيا كه با نام GBP شناخته مي‌شود، در حال حاضر چهارمين ارز رايج در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. تا سال 2020 بريتانيا به اتحاديه اروپا تعلق داشت اما همان زمان نيز هيچوقت يورو را به عنوان ارز رسمي خود معرفي نكرد.

ارزش پوند بريتانيا ارتباط مستقيمي با وضعيت سياسي و اقتصادي اين كشور دارد. پوند بريتانيا در طول سالها در مقايسه با ديگر ارزهاي بين‌المللي ارزش خود را ثابت كرده است و معيار مهمي براي بسياري از كشورهاي جهان است و در اليمپ تريد ايران نيز اهميت بالايي دارد.

براي واريز و برداشت اليمپ تريد نيز شما مي‌توانيد از پوند بهره بگيريد و يا اينكه آن را به ديگر ارزها تبديل كرده و در حساب زنده اليمپ تريد از آن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

جفت ‌ارز GBP/USD تمايل به داشتن همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با EUR/USD دارد. اين به دليل همبستگي موجود در بين سه ارز پوند بريتانيا، فرانك سوئيس و يورو اروپا است.

دلار استراليا در معاملات اليمپ تريد
دلار استراليا كه با نماد AUD شناخته مي‌شود و برخي مواقع با نام Aussie از آن ياد مي‌شود، جزو مهمترين ارزهاي منطقه آسيا و اقيانوسيه است. ارزش دلار استراليا بستگي بسياري به شرايط صادرات كالاهاي استراليا دارد.

بنابراين اگر مي‌خواهيد در سايت رسمي اليمپ تريد به معامله جفت ارزهايي كه شامل دلار استراليا مي‌شود بپردازيد،‌ حتما بايد به شرايط اقتصادي و صادراتي استراليا و همينطور ارتباطي كه اين ارز با ديگر ارزها از جمله ين ژاپن دارد، توجه داشته باشيد.

براي مثال جفت‌ارز AUD/USD به داشتن همبستگي منفي با جفت ‌ارزهاي USD/CAD، USD/CHF و USD/JPY تمايل دارد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز پايه محسوب مي‌شود. اين روابط را مي‌توانيد از طريق ربات هاي اليمپ تريد نيز پياده ‌سازي كنيد.

همبستگي با USD/CAD نيز به اين مربوط مي‌شود كه دلارهاي كانادا و استراليا همبستگي مثبتي را با هم به اشتراك مي‌گذارند و هر دو ارزهايي هستند كه از تغييرات قيمتي يك كالا تاثير مي‌پذيرند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله دلار كانادا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار كانادا كه با نماد CAD شناخته مي‌شود و همينطور به آن Loonie نيز گفته مي‌شود، مشابه به دلار استراليا، يك ارز مرتبط با وضعيت صادرات كالا محسوب مي‌شود.

از آنجايي كه كانادا مسئول صادرات كالاهاي بسياري به طور عمده نفت خام و فلزات گرانبها است كه ارزش ارز اين كشور بسيار به قيمت كالاهاي آن بستگي دارد و در هنگام سرمايه گذاري در اليمپ تريد بايد اين نكته را در نظر بگيريد.

همينطور به دليل نزديكي به ايالات متحده آمريكا، كانادا به تغييرات اقتصاد آمريكا واكنش ويژه‌اي نشان مي‌دهد و اگر مي‌خواهيد در بروكر معتبر اليمپ تريد به معامله نمادهاي مرتبط با CAD بپردازيد،‌ حتما بايد به قيمت دلار آمريكا نيز توجه داشته باشيد.

جفت ‌ارز USD/CAD تمايل دارد كه همبستگي منفي با جفت ‌ارز‌هاي AUD/USD، GBP/USD و EUR/USD داشته باشد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز دوم به شمار مي‌آيد.

اهميت ارزهاي برتر فاركس در اليمپ تريد
اهميت بالايي دارد، ارزهايي كه مي‌خواهيد معامله كنيد را به طور كامل بشناسيد. اين به شما كمك مي‌كند متوجه شويد كه چه موارد بر روي قيمت اين ارزها در اليمپ تريد فارسي تاثير مي‌گذارد و شما مي‌توانيد بر اساس اين موارد عكس‌العمل نشاند دهيد و سودآوري كنيد.

6 ارز مهمي كه در اين مطلب به آن اشاره كرديم، بزرگترين ارزهاي بازار فاركس محسوب مي‌شوند و بخش بزرگي از مهمترين جفت ارزهاي اليمپ تريد هستند.

اين ارزها بزرگ در واقع پول و نقدينگي اصلي در دنياي معاملات امروز را بر عهده دارند. بازار فاركس يك سيستم يا شبكه به هم پيوسته است كه در آن نرخ يك ارز بر روي ديگر ارزها نيز تاثير مي‌گذارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي مثال نرخ تبادل جفت ارز EUR/USD به ما اعلام مي‌كند كه قيمت 1 يورو بر اساس دلار آمريكا چقدر است. در سايت بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند.

همينطور شما مي‌توانيد از اين ارزها براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

فراموش نكنيد كه اليمپ تريد داراي يك حساب دمو اليمپ تريد است كه مي‌توانيد معامله اين جفت ارزها را در آن امتحان كنيد و با رفتار آنها در شرايط مختلف بازار و در هنگام نوسان و حالت افقي بازار آشنا شويد.

سوالات متداول بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد
چه جفت ارزهايي در اليمپ تريد قابل معامله است؟
پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند. اين شامل جفت ارزهاي EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، USD/CAD، USD/CHF، AUD/USD و غيره مي‌شود.

رايج ترين ارز معامله شده در اليمپ تريد چيست؟
رايج ترين ارز بازار فاركس و اليمپ تريد دلار آمريكا يا USD است. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي واريز و برداشت اليمپ تريد چه ارزهاي در دسترس است؟
شما مي‌توانيد از همه ارزهاي مهم براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

كدام جفت ارز در اليمپ تريد بيشترين نقدينگي را دارد؟
جفت ارز EUR/USD داراي بيشترين نقدينگي و همينطور تاثير بر روي ديگر جفت‌ارزها است. در اليمپ تريد بيشتر معامله گران و سرمايه گذاران به معامله اين جفت ارز و تاثيرات آن مي‌پردازند.

ين ژاپن در اليمپ تريد چقدر محبوبيت دارد؟
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. در معرفي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/21 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari

????كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari????
اگر به دنبال راهي براي سرمايه گذاري و كسب سود از دانش ديگر معامله گران هستيد، هميشه در سايت رسمي بروكر آلپاري امكان كپي معاملات در دسترس شما وجود دارد. كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و بروكر آلپاري فارسي نيز از اين قائده مستثني نيست.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ شما مي‌توانيد در كابين بروكر آلپاري مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي آلپاري اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

قابليت معاملاتي كپي Copy Trading در بروكر آلپاري كه با نام سيگنال هاي معاملاتي Trading Signals در اختيار مشتريان قرار گرفته است، يكي از امكانات ويژه‌اي است كه به بسياري از سرمايه گذاران مي‌تواند كمك كند به راحتي سودآوري كنند.

در واقع با استفاده از سيگنال هاي بروكر آلپاري كه از طرف ديگر معامله گران كه در اينجا به آنها فراهم كننده سيگنال گفته مي‌شود ارائه مي‌شود، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند.

در اين برنامه معامله گراني كه سيگنال را براي ديگر معامله گران در دسترس قرار مي‌دهند مي‌توانند از سودآوري اضافه‌اي بهره مند شوند.

مقدمات كپي معامله آلپاري Alpari
كپي معامله در بروكر آلپاري به پيش نيازهايي وابسته است كه قبل از آغاز كپي كردن بايد آنها را انجام دهيد. به منظور شروع به استفاده از قابليت كپي معاملات در بروكر آلپاري، بايد چند گام مهم را در وب سايت اين بروكر دنبال كنيد.

در ابتدا شما بايد در يك حساب بروكر آلپاري ثبت نام كرده يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد.

در قدم بعدي، شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما در آلپاري ايران مطابقت داشته باشد.

پس از اين گام، نياز داريد كه حساب معاملاتي خود را تاييد يا احراز هويت كنيد تا بتوانيد به طور امن به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

در نهايت آخرين گام به واريز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتي آلپاري مربوط مي‌شود. پس از آن به راحتي مي‌توانيد به كپي معاملات پرداخته و صبر كنيد تا مدير استراتژي با سرمايه شما برايتان سودآوري كند.

در بروكر آلپاري به منظور استفاده از امكانات كپي تريدينگ آلپاري شما بايد از پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 بهره بگيريد. حداكثر اهرم يا لوريجي كه در بروكر آلپاري در دسترس مشتريان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهاي معاملاتي و شرايط خود مي‌تواند گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه با بررسي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه در بروكر معاملاتي آلپاري دو نوع حساب معاملاتي وجود دارد. حساب استاندارد و حساب Pro. هر دوي اين حساب ها داراي نيازمندي ها و اهرم متفاوتي هستند.

در زمان كپي معاملات يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بين قيمت Bid و Ask است و اين تفاوت هر چقدر كمتر باشد، به نفع شماست.

در بروكر آلپاري چندين نوع اسپرد آلپاري مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغير وجود دارد. اسپرد هاي ثابت همانطور كه از نامش مشخص است، در شرايط مختلف ثابت مي‌ماند. از طرف ديگر اسپرد شناور و اسپرد متغير به شرايط بازار بستگي دارد.

????امكانات كپي تريد آلپاري
جزئيات امكانات آلپاري
????حداقل واريز كپي تريد آلپاري
100 دلار، 100 يورو يا 100 پوند
⚡زمان به روز رساني حساب سرمايه گذاري
به روز رساني ‌هاي 1 دقيقه‌اي
✨دسترسي زمان و مكان
از هر نقطه‌اي در دنيا و در هر زماني
????امنيت كپي تريد
كاملا امن و قابليت مشاهده حساب تنها براي شما
 

آموزش كپي معامله در آلپاري Alpari
نحوه كاركرد سيستم كپي معاملات بسيار ساده است. اگر شما تجربه كمي در معامله كردن داريد، مي‌توانيد به راحتي مديران استراتژي را از طريق وب سايت بروكر آلپاري انتخاب كرده و به طور اتوماتيك شروع به كپي كردن معاملات بكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.


فراهم كنندگان سيگنال هاي معاملاتي آلپاري با اجازه دادن به سرمايه گذاران و معامله گران ديگر براي كپي معاملات آنها، اين فرصت را به آنها مي‌دهند كه تجربه باارزشي در بازارهاي فاركس به دست آورند.

براي مثال فرض كنيد كه شما داراي يك سرمايه اوليه 2 هزار دلاري هستيد و يك مدير استراتژي آلپاري را انتخاب مي‌كنيد كه در معامله بعدي خود 500 دلار سودآوري مي‌كند. با استفاده قابليت كپي معامله، در اين شرايط مدير استراتژي 10 درصد يعني 50 دلار دريافت كرده  و براي شما 450 دلار سود باقي مي‌ماند كه به سرمايه اوليه‌تان اضافه مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه به منظور شروع كپي كردن معاملات در بروكر Alpari، بايد حداقل 100 دلار به حساب معاملاتي خود در اين بروكر واريز كرده باشيد. پلتفرم معاملاتي آلپاري از ظاهر و كاركرد كاربرپسند و ساده‌اي بهره مند است و به طور امني مي‌توانيد از آن براي كپي معاملات از طريق دستگاه هاي دسكتاپ يا موبايل آلپاري خود بهره بگيريد.

در واقع در حالي كه از طريق آموزش كامل بروكر آلپاري با بازارهاي فاركس در حال آشنايي هستيد و تكنيك هاي بسياري را از حرفه‌اي ترين معامله گران مي‌آموزيد، در كنار آن به سودآوري قابل توجهي نيز مي‌توانيد دست پيدا كنيد. روند استفاده از سيگنال هاي ارائه شده، بسيار ساده است:

ثبت نام در بروكر معتبر آلپاري
باز كردن يك حساب معاملاتي در بروكر آلپاري
مشترك شدن در سيگنال هاي معاملاتي ارائه شده توسط معامله گري كه خودتان انتخاب مي‌كنيد.
 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
براي اينكه بتوانيد فراهم كننده سيگنال خود را بهتر انتخاب كنيد، مي‌توانيد از بخش رتبه‌ بندي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 آلپاري و متاتريدر 5 آلپاري بهره بگيريد. شما مي‌توانيد معامله گران برتر را بر اساس سودآوري آنها، اهرم، تعداد مشتركان و غيره مرتب كنيد و بهترين گزينه را طبق شرايط و اولويت هاي خود برگزينيد.

 

مزاياي كپي معاملات در آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است.

با بررسي و معرفي بروكر آلپاري به صورت كامل متوجه خواهيد شد شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود.

همينطور در هنگام استفاده از قابليت كپي معاملات، شما نيازي به تلف كردن وقت خود براي توسعه سيستم معاملاتي خود نداريد و همه چيز براي شما مهيا است تا از سرمايه خود سودآوري آلپاري كنيد.

علاوه بر اين ديگر نيازي نيست به طور مداوم شرايط بازار فاركس آلپاري و نمادهاي مختلف را دنبال كنيد. زماني كه از كپي معاملات بهره مي‌گيريد، همه چيز به طور اتوماتيك انجام مي‌شود.

يك مورد ديگر كه ممكن است به آن كم توجهي شود،‌ فشار رواني است كه به عنوان معامله گر بايد تحمل كنيد. بسياري از معامله گران تازه كار آلپاري نمي‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر يا سودآوري كنار بيايند و از مسير منطقي منحرف شده و سرمايه خود را به باد مي‌دهند.

در هنگام كپي معاملات ديگر خبري از اين فشار بر روي شما نيست و كنترل سرمايه‌تان در دست يك معامله با تجربه است كه مي‌داند چطور بر احساسات خود غلبه كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

نكات منفي و مشكلات كپي معامله آلپاري
مانند هر استراتژي و قابليت ديگري در بازارهاي معاملاتي، كپي ترينديگ آلپاري نيز داراي معايب و نكات منفي خود است. همانطور كه معامله با ربات هاي فاركس آلپاري داراي نكات مثبت و منفي خود است.

يك موردي كه بايد با جديت به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك آلپاري براي ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است.

مورد ديگر اين است كه در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

همينطور يك مورد بسيار مهم اين است كه اگر به دنبال رشد و افزايش دانش معاملاتي خود هستيد علاوه بر يادگيري نحوه كار با كابين شخصي آلپاري، كپي معاملات چندان كمكي به شما نمي‌كند و حتي پس از سالها نيز ممكن است براي سودآوري به ديگر معامله گران وابسته باشيد.

آموزش سودآوري به عنوان مدير استراتژي آلپاري
چيزي كه باعث مي‌شود سيستم كپي معاملات در بروكر آلپاري جذابيت بيشتري پيدا كند اين است كه شما نيز به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد.

اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌شان و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد.

گام هاي تبديل شدن به يك مدير استراتژي نيز به سادگي كپي كردن معاملات است:

افتتاح حساب در بروكر آلپاري
احراز هويت حساب خود در بخش كپي تريد آلپاري
فعال كردن قابليت به اشتراك گذاري سيگنال ها از طريق حساب آلپاري
شروع به معامله
به اشتراك گذاري موفقيت خود در شبكه هاي اجتماعي
فراموش نكنيد كه به عنوان يك مدير استراتژي در بروكر آلپاري شما به ابزار و برنامه هاي پيشرفته‌اي دسترسي خواهيد داشت و به وسيله اين ابزارها مي‌توانيد معامله گران و سرمايه گذاران بسياري را در آلپاري به جمع دنبال كنندگان خود اضافه كنيد.

اين دنبال كنندگان به طور اتوماتيك معاملات و سيگنال هاي شما را كپي مي‌كنند و به شما كمك مي‌كنند از طريق كميسيون هاي آلپاري دريافتي سودآوري كنيد.

با تبديل شدن به يك مدير استراتژي در طرح كپي تريد آلپاري، شما مي‌توانيد از مهارت هاي معاملاتي خود نه تنها براي سودآوري در بازار فاركس آلپاري بلكه براي دريافت درصد كميسيون تا 40 درصد از طريق سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند، بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

از جمله امكانات و مزاياي مدير استراتژي آلپاري مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

يك صفحه شخصي آلپاري كه به شما اجازه مي‌دهد سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند را ببينيد و مديريت كنيد.
استراتزي هايي كه در حال سودآوري مي‌توانند در حالت خصوصي باقي بمانند.
دسترسي به بيش از يك حساب معاملاتي آلپاري.
نظارت آني بر روي عملكرد معاملاتي با به روز رساني هاي يك دقيقه‌اي.
شهرت و جمع كردن دنبال كنندگان بيشتر از طريق صعود در جدول مديران استراتژي برتر.

سوالات متداول كپي معاملات در بروكر آلپاري
كپي تريدينگ آلپاري چيست؟
در واقع با استفاده از قابليت كپي معاملات بروكر آلپاري، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند. اين كار باعث مي‌شود سرمايه گذاران بتوانند بدون نياز به تحليل بازار، از تجربه معامله گران برتر آلپاري بهره بگيرند و از آن سودآوري كنند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

كپي معامله در آلپاري چطور انجام مي‌شود؟
در ابتدا شما بايد به افتتاح حساب بروكر آلپاري بپردازيد يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد. سپس شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما مطابقت داشته باشد و شروع به سودآوري كنيد.

مدير استراتژي در آلپاري چيست؟
شما به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد. اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌ آنها و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد و به راحتي به برداشت از بروكر آلپاري بپردازيد.

مزاياي كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است. شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود. همينطور امكان استفاده از ربات معامله آلپاري در اين زمينه وجود دارد.

ريسك كپي معامله آلپاري چقدر است؟
هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد و مديريت ريسك آلپاري مناسبي نداشته باشيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است. همينطور در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/4 ساعت: ۱۶ توسط:pforex :

كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari

????كپي معاملات در بروكر آلپاري Alpari????
اگر به دنبال راهي براي سرمايه گذاري و كسب سود از دانش ديگر معامله گران هستيد، هميشه در سايت رسمي بروكر آلپاري امكان كپي معاملات در دسترس شما وجود دارد. كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و بروكر آلپاري فارسي نيز از اين قائده مستثني نيست.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ شما مي‌توانيد در كابين بروكر آلپاري مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي آلپاري اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

قابليت معاملاتي كپي Copy Trading در بروكر آلپاري كه با نام سيگنال هاي معاملاتي Trading Signals در اختيار مشتريان قرار گرفته است، يكي از امكانات ويژه‌اي است كه به بسياري از سرمايه گذاران مي‌تواند كمك كند به راحتي سودآوري كنند.

در واقع با استفاده از سيگنال هاي بروكر آلپاري كه از طرف ديگر معامله گران كه در اينجا به آنها فراهم كننده سيگنال گفته مي‌شود ارائه مي‌شود، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند.

در اين برنامه معامله گراني كه سيگنال را براي ديگر معامله گران در دسترس قرار مي‌دهند مي‌توانند از سودآوري اضافه‌اي بهره مند شوند.

مقدمات كپي معامله آلپاري Alpari
كپي معامله در بروكر آلپاري به پيش نيازهايي وابسته است كه قبل از آغاز كپي كردن بايد آنها را انجام دهيد. به منظور شروع به استفاده از قابليت كپي معاملات در بروكر آلپاري، بايد چند گام مهم را در وب سايت اين بروكر دنبال كنيد.

در ابتدا شما بايد در يك حساب بروكر آلپاري ثبت نام كرده يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد.

در قدم بعدي، شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما در آلپاري ايران مطابقت داشته باشد.

پس از اين گام، نياز داريد كه حساب معاملاتي خود را تاييد يا احراز هويت كنيد تا بتوانيد به طور امن به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

در نهايت آخرين گام به واريز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتي آلپاري مربوط مي‌شود. پس از آن به راحتي مي‌توانيد به كپي معاملات پرداخته و صبر كنيد تا مدير استراتژي با سرمايه شما برايتان سودآوري كند.

در بروكر آلپاري به منظور استفاده از امكانات كپي تريدينگ آلپاري شما بايد از پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 بهره بگيريد. حداكثر اهرم يا لوريجي كه در بروكر آلپاري در دسترس مشتريان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهاي معاملاتي و شرايط خود مي‌تواند گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه با بررسي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه در بروكر معاملاتي آلپاري دو نوع حساب معاملاتي وجود دارد. حساب استاندارد و حساب Pro. هر دوي اين حساب ها داراي نيازمندي ها و اهرم متفاوتي هستند.

در زمان كپي معاملات يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بين قيمت Bid و Ask است و اين تفاوت هر چقدر كمتر باشد، به نفع شماست.

در بروكر آلپاري چندين نوع اسپرد آلپاري مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغير وجود دارد. اسپرد هاي ثابت همانطور كه از نامش مشخص است، در شرايط مختلف ثابت مي‌ماند. از طرف ديگر اسپرد شناور و اسپرد متغير به شرايط بازار بستگي دارد.

????امكانات كپي تريد آلپاري
جزئيات امكانات آلپاري
????حداقل واريز كپي تريد آلپاري
100 دلار، 100 يورو يا 100 پوند
⚡زمان به روز رساني حساب سرمايه گذاري
به روز رساني ‌هاي 1 دقيقه‌اي
✨دسترسي زمان و مكان
از هر نقطه‌اي در دنيا و در هر زماني
????امنيت كپي تريد
كاملا امن و قابليت مشاهده حساب تنها براي شما
 

آموزش كپي معامله در آلپاري Alpari
نحوه كاركرد سيستم كپي معاملات بسيار ساده است. اگر شما تجربه كمي در معامله كردن داريد، مي‌توانيد به راحتي مديران استراتژي را از طريق وب سايت بروكر آلپاري انتخاب كرده و به طور اتوماتيك شروع به كپي كردن معاملات بكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.


فراهم كنندگان سيگنال هاي معاملاتي آلپاري با اجازه دادن به سرمايه گذاران و معامله گران ديگر براي كپي معاملات آنها، اين فرصت را به آنها مي‌دهند كه تجربه باارزشي در بازارهاي فاركس به دست آورند.

براي مثال فرض كنيد كه شما داراي يك سرمايه اوليه 2 هزار دلاري هستيد و يك مدير استراتژي آلپاري را انتخاب مي‌كنيد كه در معامله بعدي خود 500 دلار سودآوري مي‌كند. با استفاده قابليت كپي معامله، در اين شرايط مدير استراتژي 10 درصد يعني 50 دلار دريافت كرده  و براي شما 450 دلار سود باقي مي‌ماند كه به سرمايه اوليه‌تان اضافه مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه به منظور شروع كپي كردن معاملات در بروكر Alpari، بايد حداقل 100 دلار به حساب معاملاتي خود در اين بروكر واريز كرده باشيد. پلتفرم معاملاتي آلپاري از ظاهر و كاركرد كاربرپسند و ساده‌اي بهره مند است و به طور امني مي‌توانيد از آن براي كپي معاملات از طريق دستگاه هاي دسكتاپ يا موبايل آلپاري خود بهره بگيريد.

در واقع در حالي كه از طريق آموزش كامل بروكر آلپاري با بازارهاي فاركس در حال آشنايي هستيد و تكنيك هاي بسياري را از حرفه‌اي ترين معامله گران مي‌آموزيد، در كنار آن به سودآوري قابل توجهي نيز مي‌توانيد دست پيدا كنيد. روند استفاده از سيگنال هاي ارائه شده، بسيار ساده است:

ثبت نام در بروكر معتبر آلپاري
باز كردن يك حساب معاملاتي در بروكر آلپاري
مشترك شدن در سيگنال هاي معاملاتي ارائه شده توسط معامله گري كه خودتان انتخاب مي‌كنيد.
 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
براي اينكه بتوانيد فراهم كننده سيگنال خود را بهتر انتخاب كنيد، مي‌توانيد از بخش رتبه‌ بندي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 آلپاري و متاتريدر 5 آلپاري بهره بگيريد. شما مي‌توانيد معامله گران برتر را بر اساس سودآوري آنها، اهرم، تعداد مشتركان و غيره مرتب كنيد و بهترين گزينه را طبق شرايط و اولويت هاي خود برگزينيد.

 

مزاياي كپي معاملات در آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است.

با بررسي و معرفي بروكر آلپاري به صورت كامل متوجه خواهيد شد شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود.

همينطور در هنگام استفاده از قابليت كپي معاملات، شما نيازي به تلف كردن وقت خود براي توسعه سيستم معاملاتي خود نداريد و همه چيز براي شما مهيا است تا از سرمايه خود سودآوري آلپاري كنيد.

علاوه بر اين ديگر نيازي نيست به طور مداوم شرايط بازار فاركس آلپاري و نمادهاي مختلف را دنبال كنيد. زماني كه از كپي معاملات بهره مي‌گيريد، همه چيز به طور اتوماتيك انجام مي‌شود.

يك مورد ديگر كه ممكن است به آن كم توجهي شود،‌ فشار رواني است كه به عنوان معامله گر بايد تحمل كنيد. بسياري از معامله گران تازه كار آلپاري نمي‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر يا سودآوري كنار بيايند و از مسير منطقي منحرف شده و سرمايه خود را به باد مي‌دهند.

در هنگام كپي معاملات ديگر خبري از اين فشار بر روي شما نيست و كنترل سرمايه‌تان در دست يك معامله با تجربه است كه مي‌داند چطور بر احساسات خود غلبه كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

نكات منفي و مشكلات كپي معامله آلپاري
مانند هر استراتژي و قابليت ديگري در بازارهاي معاملاتي، كپي ترينديگ آلپاري نيز داراي معايب و نكات منفي خود است. همانطور كه معامله با ربات هاي فاركس آلپاري داراي نكات مثبت و منفي خود است.

يك موردي كه بايد با جديت به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك آلپاري براي ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است.

مورد ديگر اين است كه در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

همينطور يك مورد بسيار مهم اين است كه اگر به دنبال رشد و افزايش دانش معاملاتي خود هستيد علاوه بر يادگيري نحوه كار با كابين شخصي آلپاري، كپي معاملات چندان كمكي به شما نمي‌كند و حتي پس از سالها نيز ممكن است براي سودآوري به ديگر معامله گران وابسته باشيد.

آموزش سودآوري به عنوان مدير استراتژي آلپاري
چيزي كه باعث مي‌شود سيستم كپي معاملات در بروكر آلپاري جذابيت بيشتري پيدا كند اين است كه شما نيز به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد.

اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌شان و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد.

گام هاي تبديل شدن به يك مدير استراتژي نيز به سادگي كپي كردن معاملات است:

افتتاح حساب در بروكر آلپاري
احراز هويت حساب خود در بخش كپي تريد آلپاري
فعال كردن قابليت به اشتراك گذاري سيگنال ها از طريق حساب آلپاري
شروع به معامله
به اشتراك گذاري موفقيت خود در شبكه هاي اجتماعي
فراموش نكنيد كه به عنوان يك مدير استراتژي در بروكر آلپاري شما به ابزار و برنامه هاي پيشرفته‌اي دسترسي خواهيد داشت و به وسيله اين ابزارها مي‌توانيد معامله گران و سرمايه گذاران بسياري را در آلپاري به جمع دنبال كنندگان خود اضافه كنيد.

اين دنبال كنندگان به طور اتوماتيك معاملات و سيگنال هاي شما را كپي مي‌كنند و به شما كمك مي‌كنند از طريق كميسيون هاي آلپاري دريافتي سودآوري كنيد.

با تبديل شدن به يك مدير استراتژي در طرح كپي تريد آلپاري، شما مي‌توانيد از مهارت هاي معاملاتي خود نه تنها براي سودآوري در بازار فاركس آلپاري بلكه براي دريافت درصد كميسيون تا 40 درصد از طريق سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند، بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

از جمله امكانات و مزاياي مدير استراتژي آلپاري مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

يك صفحه شخصي آلپاري كه به شما اجازه مي‌دهد سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند را ببينيد و مديريت كنيد.
استراتزي هايي كه در حال سودآوري مي‌توانند در حالت خصوصي باقي بمانند.
دسترسي به بيش از يك حساب معاملاتي آلپاري.
نظارت آني بر روي عملكرد معاملاتي با به روز رساني هاي يك دقيقه‌اي.
شهرت و جمع كردن دنبال كنندگان بيشتر از طريق صعود در جدول مديران استراتژي برتر.

سوالات متداول كپي معاملات در بروكر آلپاري
كپي تريدينگ آلپاري چيست؟
در واقع با استفاده از قابليت كپي معاملات بروكر آلپاري، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند. اين كار باعث مي‌شود سرمايه گذاران بتوانند بدون نياز به تحليل بازار، از تجربه معامله گران برتر آلپاري بهره بگيرند و از آن سودآوري كنند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

كپي معامله در آلپاري چطور انجام مي‌شود؟
در ابتدا شما بايد به افتتاح حساب بروكر آلپاري بپردازيد يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد. سپس شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما مطابقت داشته باشد و شروع به سودآوري كنيد.

مدير استراتژي در آلپاري چيست؟
شما به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد. اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌ آنها و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد و به راحتي به برداشت از بروكر آلپاري بپردازيد.

مزاياي كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است. شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود. همينطور امكان استفاده از ربات معامله آلپاري در اين زمينه وجود دارد.

ريسك كپي معامله آلپاري چقدر است؟
هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد و مديريت ريسك آلپاري مناسبي نداشته باشيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است. همينطور در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/4 ساعت: ۱۶ توسط:pforex :

معامله رمزارزها در اليمپ تريد OlympTrade

رمزارزها يا كريپتوكارنسي هاي اليمپ تريد در گذشته محبوبيت بالايي نداشتند و تنها در چند سال اخير شاهد افزايش طرفداران رمزارزها و به طور كلي ارزهاي ديجيتال اليمپ تريد بوده‌ايم. در حال حاضر كريپتوكارنسي ها به يك بخش بزرگ از بازارهاي معاملاتي تبديل شده‌اند.

در حال حاضر كريپوكارنسي هاي فراواني در بازارهاي معاملاتي در دسترس است و با توجه به استفاده از تكنولوژي امن و پرسرعت بلاكچين، روز به روز افراد بيشتري به سمت خريد، پرداخت، ماين كردن و ديگر تراكنش هاي كرپيتوكارنسي رو مي‌آورند و سايت رسمي اليمپ تريد نيز از اين قائده مستثني نيست.

يكي از مهمترين ويژگي هاي كريپتوكارنسي ها ديجيتال بودن آن ها است. براي خريد رمزارزها شما مي‌توانيد از ارز هاي فيات معمول استفاده كنيد. بروكر اليمپ تريد ايران در راستاي توسعه معاملات رمزارزها فعاليت هاي مفيد بسياري انجام داده است و در حال حاضر رمزارزهاي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب شما را با رمزارزها و نحوه معامله آنها در بروكر معتبر اليمپ تريد آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد يك راه جذاب ديگر براي سودآوري در اليمپ تريد پيدا كنيد.

????انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد
تعداد نمادها
⚡جفت ارزهاي معاملاتي
بيش از 35 جفت ارز
????كريپتوكارنسي يا رمزارزها
12 رمزارز از جمله بيت كوين، اتريوم و ريپل
????شاخص ها
10 شاخص
????فلزات
4 فلز طلا، نقره، پلاتينيوم و مس
????نماد انرژي
نفت خام و گاز طبيعي
????سهام
12 سهام شركت هاي آمريكايي
مزاياي معامله كريپتوكارنسي در اليمپ تريد
قبل از هر چيز توجه داشته باشيد كه كريپوكارنسي ها نيز مانند هر نماد معاملاتي ديگري، در كنار مزايا، داراي معايب و نكات منفي خود است كه در طول اين مطلب به آنها نيز اشاره خواهيم كرد. اما به طور كلي مزاياي معامله كريپو در اليمپ تريد شامل موارد زير مي‌شود:

رابط كاربري كاربرپسند و ساده حتي براي افراد تازه وارد
حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني مشتريان مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آموزش معامله كريپتو در اليمپ تريد
پس از آشنايي و معرفي اليمپ تريد قدم اول در معامله رمزارزها در بروكر اليمپ تريد اين است كه در كابين اليمپ تريد به بخش ارزها رفته و رمزارزها (Cryptocurrencies) را انتخاب كنيد. حالا لازم است كه مقداري اطلاعات وارد كنيد تا بتوانيد معامله خود را باز كنيد.

ابتدا ميزاني كه مي‌خواهيد در يك معامله سرمايه گذاري كنيد را وارد كنيد. در ادامه يك مقدار ضرب‌ كننده (Multiplier) انتخاب كنيد. ضرب كننده x10 به اين معني است كه ميزان سرمايه گذاري شما 10 برابر بيشتر از ميزان سرمايه‌اي است كه در بخش اول وارد كرده‌ايد.

حتما به ياد داشته باشيد كه اين افزايش 10 برابري نه تنها براي سودآوري بوده بلكه در ضرر نيز 10 برابر است. بنابراين در هنگام استفاده از ضرب كننده يا اهرم اليمپ تريد بايد بسيار احتياط كنيد و از استراتژي هاي مديريت ريسك بهره بگيريد.

گام بعدي اين است كه مقادير توقف ضرر اليمپ تريد (Stop Loss) و كسب سود (Take Profit) را تنظيم كنيد. اين دو دستور محبوب براي مديريت ريسك اليمپ تريد هستند. با رسيدن به سطح توقف ضرر و كسب سود معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود.

براي مثال اگر معامله سطح كسب سود را بر روي +200 قرار دهيم و سطح توقف ضرر را بر روي -50 ثبت كنيم، معامله زماني كه 200 دلار سودآوري كرديد يا 50 دلار ضرر كرديد، به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از وارد كردن اين مبالغ كميسيون اليمپ تريد در كادر بعدي به نمايش درمي‌آيد. اين هزينه معامله‌اي است كه بروكر اليمپ تريد به عنوان كميسيون دريافت مي‌كند و براي انواع معاملات و نمادهاي مختلف متفاوت بوده و به اندازه معامله و همينطور سطح حساب شما بستگي دارد.

در نهايت دو دكمه سبز و قرمز با نام هاي Buy و Sell را مشاهده مي‌كنيد كه در واقع تراكنش را تكميل مي‌كنند. اگر فكر مي‌كنيد قيمت افزايش خواهد يافت روي دكمه سبز يا خريد كليك كنيد و اگر پيش بيني مي‌كنيد قيمت افت مي‌كند، دكمه قرمز يا فروش را انتخاب كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر به خوبي به بررسي بروكر اليمپ تريد پرداخت باشيد مي‌دانيد كه حتي پس از باز كردن معامله نيز مقادير مورد نظر را تغيير دهيد و كسب سود و توقف ضرر را با توجه به وضعيت بازار ويرايش كنيد.

اقدام ديگري كه مي‌توانيد انجام دهيد، بستن معامله است. بنابراين نيازي نيست كه صبر كنيد تا معامله به طور اتوماتيك بسته شود. هر زمان كه به نظرتان مناسب است، روي گزينه Close كليك كنيد و معامله بسته مي‌شود.

خريد و فروش رمزارزها در اليمپ تريد
براي افرادي كه به تازگي با كريپتوكارنسي ها آشنا شده‌اند، سخت ترين و گيج كننده‌ترين عمل خريد و ذخيره رمزارزها به شمار مي‌آيد. با اينكه تكنولوژي بلاكچين به دليل شفافيت، سرعت و نوآوري، فوق‌‌العاده محسوب مي‌شود، با اين حال يادگيري تعامل با آن و ذخيره رمزارزها و همينطور واريز و برداشت اليمپ تريد مي‌تواند سخت باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر بروكر Olymp Trade يك فرد مي‌تواند از راه‌هاي مختلفي كريپوكارنسي خريداري كند. يكي از رايج ترين راه‌ها ساخت يك حساب در يك پلتفرم تبادل رمزارزها است. در سالهاي اخير پلتفرم هاي بسياري ظهور كرده‌اند كه مي‌توانيد ارزهاي فيات مانند دلار و يورو را مي‌توان واريز كرد و با كريپو مبادله كرد.

اين بورس هاي كريپو معمولا دسترسي به بسياري از رمزارزهاي محبوب و حتي رمزارزهاي فرعي را فراهم مي‌كنند. مشهور ترين رمزارزها بيت كوين اليمپ تريد، اتريوم، ريپل و لايت كوين به شمار مي‌آيند. در ادامه تنها كافي است با ثبت يك درخواست خريد در آن پلتفرم به خريد كريپتو از فرد ديگري بپردازيد.

پس از معامله، مبلغ به حساب شما منظور مي‌شود و تنها مبلغي به عنوان كميسيون كم مي‌شود. در اين مرحله شما مي‌توانيد رمزارز موردنظر خود را از حساب پلتفرم موردنظر برداشت كنيد و به يك كيف پول ديجيتال منتقل كنيد.

البته شما مي‌توانيد كريپوكارنسي خود را در همان حساب پلفترم تبادل رمزارز نگه داريد اما توجه داشته باشيد كه اين كار توصيه نمي‌شود و براي امنيت مبالغ خود و جلوگيري از كلاهبرداري اليمپ تريد و هك حساب، بهتر است روش ذخيره سازي مناسبي را براي رمزارز خود انتخاب كنيد.

 

ريسك معامله رمزارزها در اليمپ تريد
مطمئنا مي‌دانيد كه در كنار مزايا، معامله رمزارزها داراي ريسك و معايب خود نيز است و ممكن است در مقابل معامله فاركس اليمپ تريد يا معامله سهام اليمپ تريد، در مواقعي جذاب‌تر و در مواقعي نيز پرنقص به نظر برسد.

نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

از طرف ديگر ممكن است در مسير پر پيچ و خم آماده كردن رمزارزها براي معامله در حساب اليمپ تريد، اشتباه كنيد و ديگر سرمايه‌تان قابل بازگشت نباشد.

خوشبختانه خود اليمپ تريد به كمك شما آمده است تا اين مسير سخت را آسان كند تا بتوانيد بدون دردسر به معامله رمزارزها بپردازيد. معامله نمادهاي كريپتوكارنسي در حساب هاي اليمپ تريد بسياري از كارهاي اضافه را از بين مي‌برد.

پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، كافي است يك حساب USDT در بروكر اليمپ تريد بسازيد. براي استفاده از اين حساب نيازي به خريد بيت كوين يا ديگر رمزارزها نداريد. اكثر مشتريان اليمپ تريد از دلار آمريكا يا يورو براي واريز استفاده مي‌كنند.

حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد.

رمزارز USDT در واقع يك استيبل كوين محسوب مي‌شود يعني ارزش آن به يك ارز فيات به نام دلار آمريكا بستگي دارد. برخلاف ديگر رمزارزها مانند بيت كوين، USDT نوسان بسيار كمتري دارد. از اين اين باعث افزايش امنيت اليمپ تريد و روند معاملاتي آن مي‌شود.

شارژ و برداشت با رمزارزهاي اليمپ تريد
بروكر اليمپ تريد از طريق سايت رسمي اليمپ تريد اجازه مي‌دهد كه مشتريان از طريق رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به واريز و برداشت به حساب هاي بروكر اليمپ تريد بپردازند. براي آموزش معامله با Olymp trade به وسيله رمزارزها بايد آشنايي كافي با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشيد.

رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود.

به منظور واريز از طريق بيت كوين، اتريوم و تتر، آدرس ايميل و همينطور آدرس استرداد رمزارز را بايد ارائه كنيد. آدرس استرداد يا بازپرداخت رمزارز براي اين دريافت مي‌شود كه در صورت اشكال در واريز، مبلغ به شما پس داده شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از آن با يك كد QR به صفحه‌ ديگري منتقل مي‌شود تا پرداخت را تكميل كنيد و به كيف پولي كه ارائه شده است مبلغ را واريز كنيد. پس از اين لحظه 180 دقيقه زمان خواهيد داشت تا واريز اليمپ تريد را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه اگر مبلغ واريزي با چيزي كه درخواست داده باشيد متفاوت باشد يا اينكه بيش از يك واريز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده مي‌شود.

زمان واريز براي كريپتوكارنسي ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس مي‌توانيد به راحتي از مبلغ در معاملات خود استفاده كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد روند ساده‌اي دارد. براي برداشت با بيت كوين از اليمپ تريد، شما بايد در صفحه برداشت بيت كوين را انتخاب كنيد و مقدار موردنظر و همينطور آدرس كيف پول بيت كوين را وارد كنيد. پس از اين يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با استفاده از آن وضعيت درخواست خود را دنبال كنيد.

براي برداشت از طريق اتريوم و همينطور تتر شما دو گزينه پيش رو داريد. اينكه از پروتوكل ERC20 يا Omni براي برداشت استفاده كنيد. در نهايت آدرس اتريوم يا تتر خود را وارد مي‌كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه شما بايد يك هزينه برداشت را پرداخت كنيد كه به نرخ تبادل اتريوم و تتر ارتباط دارد. زمان پردازش درخواست هاي برداشت براي بيت كوين، اتريوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز كاري است و در اين مدت به راحتي مي‌توانيد سودآوري بروكر اليمپ تريد خود را برداشت كنيد.

معامله CFD بروكر اليمپ تريد OlympTrade
يكي از بهترين قابليت هاي وب سايت بروكر اليمپ تريد اين است كه به شما اجازه مي‌دهد به معامله فروش نيز براي نمادهاي كريپتو بپردازيد كه از قبل مالك آن نيستيد. اين به دليل آن است كه حالت فاركس اليمپ تريد به صورت قرارداد مابه التفاوت يا Contract For Difference يا CFD عمل مي‌كند.

معامله گران مي‌توانند در اين حالت نمادهاي اليمپ تريد مربوط به رمزارزها را خريد و فروش كنند بدون اينكه نيازي به خريد رمزارز مربوط به نماد معاملاتي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از CFDها به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

ابزاري مانند دستورهاي توقف ضرر و كسب سود كه به مديريت ريسك اليمپ تريد كمك بسياري مي‌كنند و سرمايه گذاري در اليمپ تريد ديگر چندان نگراني به همراه نخواهد داشت چون مي‌توانيد اين دستورها را ثبت كرده و بدون نگراني به كارهاي ديگر خود برسيد.

 

سوالات متداول معامله رمزارزها در اليمپ تريد
با كدام رمزارزها مي‌توان در اليمپ تريد واريز و برداشت كرد؟
رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود. براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد نحوه واريز و برداشت و آموزش كامل از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

حساب USDT اليمپ تريد چيست؟
حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد. پس از ثبت نام در اليمپ تريد كافي است از طريق شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد تا آموزش قدم به قدم استفاده از اين حساب را دريافت كنيد.

معايب معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

نكات مثبت معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
از جمله مزاياي معامله رمزارز در اليمپ تريد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني اليمپ تريد مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.
معامله CFD اليمپ تريد چيست؟
استفاده از CFDها در اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/4 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :

معامله رمزارزها در اليمپ تريد OlympTrade

رمزارزها يا كريپتوكارنسي هاي اليمپ تريد در گذشته محبوبيت بالايي نداشتند و تنها در چند سال اخير شاهد افزايش طرفداران رمزارزها و به طور كلي ارزهاي ديجيتال اليمپ تريد بوده‌ايم. در حال حاضر كريپتوكارنسي ها به يك بخش بزرگ از بازارهاي معاملاتي تبديل شده‌اند.

در حال حاضر كريپوكارنسي هاي فراواني در بازارهاي معاملاتي در دسترس است و با توجه به استفاده از تكنولوژي امن و پرسرعت بلاكچين، روز به روز افراد بيشتري به سمت خريد، پرداخت، ماين كردن و ديگر تراكنش هاي كرپيتوكارنسي رو مي‌آورند و سايت رسمي اليمپ تريد نيز از اين قائده مستثني نيست.

يكي از مهمترين ويژگي هاي كريپتوكارنسي ها ديجيتال بودن آن ها است. براي خريد رمزارزها شما مي‌توانيد از ارز هاي فيات معمول استفاده كنيد. بروكر اليمپ تريد ايران در راستاي توسعه معاملات رمزارزها فعاليت هاي مفيد بسياري انجام داده است و در حال حاضر رمزارزهاي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب شما را با رمزارزها و نحوه معامله آنها در بروكر معتبر اليمپ تريد آشنا مي‌كنيم تا بتوانيد يك راه جذاب ديگر براي سودآوري در اليمپ تريد پيدا كنيد.

????انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد
تعداد نمادها
⚡جفت ارزهاي معاملاتي
بيش از 35 جفت ارز
????كريپتوكارنسي يا رمزارزها
12 رمزارز از جمله بيت كوين، اتريوم و ريپل
????شاخص ها
10 شاخص
????فلزات
4 فلز طلا، نقره، پلاتينيوم و مس
????نماد انرژي
نفت خام و گاز طبيعي
????سهام
12 سهام شركت هاي آمريكايي
مزاياي معامله كريپتوكارنسي در اليمپ تريد
قبل از هر چيز توجه داشته باشيد كه كريپوكارنسي ها نيز مانند هر نماد معاملاتي ديگري، در كنار مزايا، داراي معايب و نكات منفي خود است كه در طول اين مطلب به آنها نيز اشاره خواهيم كرد. اما به طور كلي مزاياي معامله كريپو در اليمپ تريد شامل موارد زير مي‌شود:

رابط كاربري كاربرپسند و ساده حتي براي افراد تازه وارد
حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني مشتريان مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آموزش معامله كريپتو در اليمپ تريد
پس از آشنايي و معرفي اليمپ تريد قدم اول در معامله رمزارزها در بروكر اليمپ تريد اين است كه در كابين اليمپ تريد به بخش ارزها رفته و رمزارزها (Cryptocurrencies) را انتخاب كنيد. حالا لازم است كه مقداري اطلاعات وارد كنيد تا بتوانيد معامله خود را باز كنيد.

ابتدا ميزاني كه مي‌خواهيد در يك معامله سرمايه گذاري كنيد را وارد كنيد. در ادامه يك مقدار ضرب‌ كننده (Multiplier) انتخاب كنيد. ضرب كننده x10 به اين معني است كه ميزان سرمايه گذاري شما 10 برابر بيشتر از ميزان سرمايه‌اي است كه در بخش اول وارد كرده‌ايد.

حتما به ياد داشته باشيد كه اين افزايش 10 برابري نه تنها براي سودآوري بوده بلكه در ضرر نيز 10 برابر است. بنابراين در هنگام استفاده از ضرب كننده يا اهرم اليمپ تريد بايد بسيار احتياط كنيد و از استراتژي هاي مديريت ريسك بهره بگيريد.

گام بعدي اين است كه مقادير توقف ضرر اليمپ تريد (Stop Loss) و كسب سود (Take Profit) را تنظيم كنيد. اين دو دستور محبوب براي مديريت ريسك اليمپ تريد هستند. با رسيدن به سطح توقف ضرر و كسب سود معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود.

براي مثال اگر معامله سطح كسب سود را بر روي +200 قرار دهيم و سطح توقف ضرر را بر روي -50 ثبت كنيم، معامله زماني كه 200 دلار سودآوري كرديد يا 50 دلار ضرر كرديد، به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از وارد كردن اين مبالغ كميسيون اليمپ تريد در كادر بعدي به نمايش درمي‌آيد. اين هزينه معامله‌اي است كه بروكر اليمپ تريد به عنوان كميسيون دريافت مي‌كند و براي انواع معاملات و نمادهاي مختلف متفاوت بوده و به اندازه معامله و همينطور سطح حساب شما بستگي دارد.

در نهايت دو دكمه سبز و قرمز با نام هاي Buy و Sell را مشاهده مي‌كنيد كه در واقع تراكنش را تكميل مي‌كنند. اگر فكر مي‌كنيد قيمت افزايش خواهد يافت روي دكمه سبز يا خريد كليك كنيد و اگر پيش بيني مي‌كنيد قيمت افت مي‌كند، دكمه قرمز يا فروش را انتخاب كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر به خوبي به بررسي بروكر اليمپ تريد پرداخت باشيد مي‌دانيد كه حتي پس از باز كردن معامله نيز مقادير مورد نظر را تغيير دهيد و كسب سود و توقف ضرر را با توجه به وضعيت بازار ويرايش كنيد.

اقدام ديگري كه مي‌توانيد انجام دهيد، بستن معامله است. بنابراين نيازي نيست كه صبر كنيد تا معامله به طور اتوماتيك بسته شود. هر زمان كه به نظرتان مناسب است، روي گزينه Close كليك كنيد و معامله بسته مي‌شود.

خريد و فروش رمزارزها در اليمپ تريد
براي افرادي كه به تازگي با كريپتوكارنسي ها آشنا شده‌اند، سخت ترين و گيج كننده‌ترين عمل خريد و ذخيره رمزارزها به شمار مي‌آيد. با اينكه تكنولوژي بلاكچين به دليل شفافيت، سرعت و نوآوري، فوق‌‌العاده محسوب مي‌شود، با اين حال يادگيري تعامل با آن و ذخيره رمزارزها و همينطور واريز و برداشت اليمپ تريد مي‌تواند سخت باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر بروكر Olymp Trade يك فرد مي‌تواند از راه‌هاي مختلفي كريپوكارنسي خريداري كند. يكي از رايج ترين راه‌ها ساخت يك حساب در يك پلتفرم تبادل رمزارزها است. در سالهاي اخير پلتفرم هاي بسياري ظهور كرده‌اند كه مي‌توانيد ارزهاي فيات مانند دلار و يورو را مي‌توان واريز كرد و با كريپو مبادله كرد.

اين بورس هاي كريپو معمولا دسترسي به بسياري از رمزارزهاي محبوب و حتي رمزارزهاي فرعي را فراهم مي‌كنند. مشهور ترين رمزارزها بيت كوين اليمپ تريد، اتريوم، ريپل و لايت كوين به شمار مي‌آيند. در ادامه تنها كافي است با ثبت يك درخواست خريد در آن پلتفرم به خريد كريپتو از فرد ديگري بپردازيد.

پس از معامله، مبلغ به حساب شما منظور مي‌شود و تنها مبلغي به عنوان كميسيون كم مي‌شود. در اين مرحله شما مي‌توانيد رمزارز موردنظر خود را از حساب پلتفرم موردنظر برداشت كنيد و به يك كيف پول ديجيتال منتقل كنيد.

البته شما مي‌توانيد كريپوكارنسي خود را در همان حساب پلفترم تبادل رمزارز نگه داريد اما توجه داشته باشيد كه اين كار توصيه نمي‌شود و براي امنيت مبالغ خود و جلوگيري از كلاهبرداري اليمپ تريد و هك حساب، بهتر است روش ذخيره سازي مناسبي را براي رمزارز خود انتخاب كنيد.

 

ريسك معامله رمزارزها در اليمپ تريد
مطمئنا مي‌دانيد كه در كنار مزايا، معامله رمزارزها داراي ريسك و معايب خود نيز است و ممكن است در مقابل معامله فاركس اليمپ تريد يا معامله سهام اليمپ تريد، در مواقعي جذاب‌تر و در مواقعي نيز پرنقص به نظر برسد.

نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

از طرف ديگر ممكن است در مسير پر پيچ و خم آماده كردن رمزارزها براي معامله در حساب اليمپ تريد، اشتباه كنيد و ديگر سرمايه‌تان قابل بازگشت نباشد.

خوشبختانه خود اليمپ تريد به كمك شما آمده است تا اين مسير سخت را آسان كند تا بتوانيد بدون دردسر به معامله رمزارزها بپردازيد. معامله نمادهاي كريپتوكارنسي در حساب هاي اليمپ تريد بسياري از كارهاي اضافه را از بين مي‌برد.

پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، كافي است يك حساب USDT در بروكر اليمپ تريد بسازيد. براي استفاده از اين حساب نيازي به خريد بيت كوين يا ديگر رمزارزها نداريد. اكثر مشتريان اليمپ تريد از دلار آمريكا يا يورو براي واريز استفاده مي‌كنند.

حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد.

رمزارز USDT در واقع يك استيبل كوين محسوب مي‌شود يعني ارزش آن به يك ارز فيات به نام دلار آمريكا بستگي دارد. برخلاف ديگر رمزارزها مانند بيت كوين، USDT نوسان بسيار كمتري دارد. از اين اين باعث افزايش امنيت اليمپ تريد و روند معاملاتي آن مي‌شود.

شارژ و برداشت با رمزارزهاي اليمپ تريد
بروكر اليمپ تريد از طريق سايت رسمي اليمپ تريد اجازه مي‌دهد كه مشتريان از طريق رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به واريز و برداشت به حساب هاي بروكر اليمپ تريد بپردازند. براي آموزش معامله با Olymp trade به وسيله رمزارزها بايد آشنايي كافي با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشيد.

رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود.

به منظور واريز از طريق بيت كوين، اتريوم و تتر، آدرس ايميل و همينطور آدرس استرداد رمزارز را بايد ارائه كنيد. آدرس استرداد يا بازپرداخت رمزارز براي اين دريافت مي‌شود كه در صورت اشكال در واريز، مبلغ به شما پس داده شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از آن با يك كد QR به صفحه‌ ديگري منتقل مي‌شود تا پرداخت را تكميل كنيد و به كيف پولي كه ارائه شده است مبلغ را واريز كنيد. پس از اين لحظه 180 دقيقه زمان خواهيد داشت تا واريز اليمپ تريد را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه اگر مبلغ واريزي با چيزي كه درخواست داده باشيد متفاوت باشد يا اينكه بيش از يك واريز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده مي‌شود.

زمان واريز براي كريپتوكارنسي ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس مي‌توانيد به راحتي از مبلغ در معاملات خود استفاده كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد روند ساده‌اي دارد. براي برداشت با بيت كوين از اليمپ تريد، شما بايد در صفحه برداشت بيت كوين را انتخاب كنيد و مقدار موردنظر و همينطور آدرس كيف پول بيت كوين را وارد كنيد. پس از اين يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با استفاده از آن وضعيت درخواست خود را دنبال كنيد.

براي برداشت از طريق اتريوم و همينطور تتر شما دو گزينه پيش رو داريد. اينكه از پروتوكل ERC20 يا Omni براي برداشت استفاده كنيد. در نهايت آدرس اتريوم يا تتر خود را وارد مي‌كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه شما بايد يك هزينه برداشت را پرداخت كنيد كه به نرخ تبادل اتريوم و تتر ارتباط دارد. زمان پردازش درخواست هاي برداشت براي بيت كوين، اتريوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز كاري است و در اين مدت به راحتي مي‌توانيد سودآوري بروكر اليمپ تريد خود را برداشت كنيد.

معامله CFD بروكر اليمپ تريد OlympTrade
يكي از بهترين قابليت هاي وب سايت بروكر اليمپ تريد اين است كه به شما اجازه مي‌دهد به معامله فروش نيز براي نمادهاي كريپتو بپردازيد كه از قبل مالك آن نيستيد. اين به دليل آن است كه حالت فاركس اليمپ تريد به صورت قرارداد مابه التفاوت يا Contract For Difference يا CFD عمل مي‌كند.

معامله گران مي‌توانند در اين حالت نمادهاي اليمپ تريد مربوط به رمزارزها را خريد و فروش كنند بدون اينكه نيازي به خريد رمزارز مربوط به نماد معاملاتي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از CFDها به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

ابزاري مانند دستورهاي توقف ضرر و كسب سود كه به مديريت ريسك اليمپ تريد كمك بسياري مي‌كنند و سرمايه گذاري در اليمپ تريد ديگر چندان نگراني به همراه نخواهد داشت چون مي‌توانيد اين دستورها را ثبت كرده و بدون نگراني به كارهاي ديگر خود برسيد.

 

سوالات متداول معامله رمزارزها در اليمپ تريد
با كدام رمزارزها مي‌توان در اليمپ تريد واريز و برداشت كرد؟
رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل بيت كوين (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتريوم (Ethereum) مي‌شود. براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد نحوه واريز و برداشت و آموزش كامل از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

حساب USDT اليمپ تريد چيست؟
حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد. پس از ثبت نام در اليمپ تريد كافي است از طريق شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد تا آموزش قدم به قدم استفاده از اين حساب را دريافت كنيد.

معايب معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
نياز به خريد، ذخيره سازي، انتقال و تبديل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در اليمپ تريد، مي‌تواند براي معامله گر كار سخت و پر دردسري باشد مخصوصا اگر در ايران زندگي مي‌كنيد. همينطور هزينه انتقال و ذخيره سازي كريپتوها نيز مي‌تواند بالا باشد.

نكات مثبت معامله رمزارزها در اليمپ تريد چيست؟
از جمله مزاياي معامله رمزارز در اليمپ تريد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

حداقل واريز بسيار كم براي معامله
امكان پرداخت و واريز با رمزارزها و روش هاي مختلف ديگر از جمله كيف پول هاي الكترونيك
حساب دمو اليمپ تريد رايگان
امكان دسترسي به معاملات كريپوكارنسي از طريق تلفن همراه
طيف مناسبي از كريپوكارنسي هاي بزرگ بازار
پشتيباني اليمپ تريد مفيد و كاربردي

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.
معامله CFD اليمپ تريد چيست؟
استفاده از CFDها در اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد به اين بازارهاي رمزارز كه اغلب پرنوسان هستند به راحتي و با كمترين ريسك وارد و از آن خارج شويد. پلتفرم اليمپ تريد داراي ابزارهاي معاملاتي حرفه‌اي است كه بسياري از بورس هاي كريپتو در سرتاسر دنيا از آن بي بهره هستند.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/4 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :